בית / פיתוח אישי / הצבת מטרות / למה המטרות שהצבתם לעצמכם לא עובדות?

למה המטרות שהצבתם לעצמכם לא עובדות?

אז אולי קבעתם לעצמיכם מטרות והם לא עבדו, או אולי אתם לא עבדתם מספיק בשביל להשיג אותם. בכל מקרה, בלי לדעת את המטרות הספציפיות שלכם, אני עדיין יכול להגיד שיש 5 סיבות עיקריות לעובדה שרוב המטרות שתקבעו לעצמכם לא יצאו לפועל.

הרשימה לפניכם:

1. רשימת המטרות שלכם היא בעצם רשימת התקוות שלכם ואתם מקווים שהם יתגשמו.

אי אפשר רק לכתוב את המטרות שלכם בתחילת השנה, לדחוף אותה לאיזו מגירה ולחקות שהחיים יתחילו להשתנות ודברים יתחילו לקרות מעצמם/

2. המטרות שלכם לא צלולות או ברורות מספיק

המטרות שלכם חייבות להיות ברורות ביותר. אתם חייבים לתת הוראות מדוייקות למוח בכדי שהוא יתחיח לראות ולמשוך אליכם את הדברים שיעזרו לכם להשיג את המטרות. (דוגמת המכוניות שאנחנו לא רואים ביומיום ואז לאחר שהתעניינו ברכב זה, אנו פתאום רואים אותו בכל מקום ) ממש כמו צירוף של קוד כספת, גם אם חסרה לכם ספרה אחת, היא לא תפתח.
עפרון שבור

3. המטרות שלכם הם רק דיבורים.

זה שאתם מכריזים על המטרות שלכם זוהי רק נקודות ההתחלה! עכשיו אתם למעשה צריכים לשרטט מפה מדוייקת איך תגיעו למטות שלכם ולהגדיר את המשאבים הפיזיים והנפשיים בכדי להגיע ליעד.

4. אין לכם מרכז בקרה עצמי

חסרים לכם מנהל שינהל אתכם ואת המטרות, מפקד שיתן לכם בראש אם לא עמדתם ביעדים ומאמן שיתן לכם מוטיבציה ויאפס אתכם. אתם צריכים את כל אלו בכדי להגיע ליעד.  ולמען האמת תוכלו אתם להיות מרכז הבקרה של עצמכם את תקחו את הענינים ברצינות.

5. חסרים לכם הפידבקים והתמיכה מאנשים לאורך כל הדרך.

לפעמים פידבק אמיתי מאנשים שאנו מעריכים יכול לעשות את כל ההבדל עבורנו ולפתוח לנו את העיניים. אל תתביישו לבקש פידבק מאנשים אשר סובבים אתכם בבית או בעבודה. בכל זאת, פידבק זה ארוחת הבוקר של האלופים.

 

 

אז קחו לעצמכם רגע, תעמדו מול המראה ותגידו לעצמכם שמהיום החיים לא יהיו אותו דבר! תודיעו לכל מי שצריך. אתם חייבים להיות רציניים ביותר ולהתחייב לשינוי המסלול הנוכחי של חייכם.

  • תרתמו את הפוטנציאל שלכם ותשחררו אותו לחופשי.

 

FacebookTwitterGoogle+WhatsAppShare

תגובות

אולי יעניין אותך גם

7 שלבים להצבת מטרות בשיטת "הברזל"

כולנו היינו שם. אולי יש לך תסריט לא גמור אי שם במחשב, או שלא נגעת ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *